تهران اینتکس فروش تشک بادی کاناپه بادی و قایق بادی

فروشگاه اینترنتی تخت بادی و تشک بادی کاناپه بادی و قایق بادی اینتکس با بهترین قیمت
مشخصات بلاگ

تخت بادی و فروش اینترنتی تشک بادی و انواع قایق بادی و کاناپه های بادی تخت خوابشو با بهترین قیمت و کیفیت

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۴ ب.ظ

وان بادی چیست ؟

وان بادی بزرگسال

وان ها از جمله وسایل بسیار کاربردی و البته دوست داشتنی در حمام می باشد که می توانید از آن طریق ، مقداری از آب را در داخل وان جمع کرده و به استحمام کردن بپردازید و در داخل آب ریلکس کنید . استفاده از وان بادی می تواند کیفیت حمام کردن را بالا تر ببرد . با قرار گیری در مدت نسبتا طولانی تر در آب ، منافذ پوست شما باز تر شده و همچنین چرک پوست بهتر پاک خواهد شد . همچنین قرار گیری در آب گرم وان می تواند برای ریلکس کردن و همچنین درد های عضلانی و استخوانی نیز بسیار عالی باشد . وان ها انواع مختلفی دارند که از پر طرفدار ترین آن ها می توان به وان های سرامیکی ، فایبرگلاسی و بادی اشاره کرد .

وان های سرامیکی از لوکس ترین و البته گران قیمت ترین وان های موجود در بازار هستند که به طور ثابت استفاده شده و مدل های یک نفره و دونفره داشته و اشکال متفاوتی نیز دارند . و اما وان های بادی که از جدید ترین نوع محصولات می باشند ، قابلیت جابجایی و حمل آسانی داشته و با توجه به نامی که دارند دارای بدنه بادی هستند ، بنابراین با باد کردن راه اندازی شده و پس از استفاده می توانید بادشان را خالی کرده و در حجم بسیار کوچک تری بسته بندی کرد ، بنابراین وان های بادی برای اشخاصی که فضای کمی در اختیار دارند و حمامشان کوچک است بسیار مناسب می باشد . همچنین قیمت وان بادی در مقایسه با وان های سرامیکی بسیار ارزان می باشد .

راهنمای خرید وان بادی

وان های بادی به مانند نوع سرامیکی اشکال و مدل های مختلفی دارد که می توانید بر اساس دلخواه و نیاز خود آن ها را خریداری کنید . مدل های بادی با توجه به رده سنی به سه دسته وان بادی نوزاد ، کودک و بزرگسال تقسیم می شوند که هر یک از آن ها دارای طراحی و ابعاد مناسب برای سنین مختلف است . وان های بزرگسال نیز همانطور که از نامشان مشخص است برای بالغین و بزرگسالان طراحی شده و ابعاد و ساختار آن ها به صورت استاندارد می باشد تا هر فردی بتواند به راحتی از محصول استفاده نماید . تولید کنندگان این محصولات با توجه به خلافیت های خود انواع وان های بادی را در اشکال مختلف تولید کردند که می توانید نمونه های بسیار زیادی از آن ها در اینترنت جستجو کرده و مشاهده کنید .

این محصولات نیز عمدتا برای استفاده یک نفره و یا دو نفره طراحی شده اند که به دلخواه خود می توانید نمونه های تکنفره یا دونفره را خریداری کنید . همواره سعی کنید که محصولات بادی خود را از برند های معروف و پر فروش و همچنین فروشگاه های معتبر و شناخته شده خریداری کنید . با توجه به ساختار بادی این محصولات بهتر است در هنگام خرید وان بادی به جنس بدنه و ضخامت لایه های آن توجه داشته باشید زیرا جنس و ضخامت آن می تواند بیانگر کیفیت محصولات باشد . استفاده از طراحی چند لایه یا چند طبقه در وان های بادی به خصوص وان های بادی عمیق بسیار مهم است زیرا این طراحی سبب افزایش دوام دیواره ها خواهد شد .

امکانات وان های بادی ممکن است متفاوت با یکدیگر باشد . معمولا اغلب وان های بادی بزرگسال به صورت زیپی طراحی شده و دارای روکش یا درپوش زیپی هستند . شما می توانید با کشیدن این روکش از سرد شدن آب داخل وان جلوگیری کنید ، همچنین می توانید هوای داخل وان را مرطوب کنید تا پوستان نرم و لطیف تر شود . البته با کشیدن کاور شما می توانید وسایل همراه خود را بر روی آن قرار دهید و حتی لوازم کار خود را به مانند لپتاپ بر روی وان قرار دهید و یا در آن فیلم تماشا کنید . برخی از مدل ها دارای صندلی و تکیه گاه بادی هستند و یا بالش بادی سرخود یا مجزا دارند که به مراتب سطوح آرگونومیک تری را برای شما فراهم آورده و می تواند بستر را برای نشستن ها و دراز کشیدن طولانی شما فراهم کند .

وان بادی بخرم یا استخر بادی ؟

وان های بادی شباهت تقریبا زیادی با استخر های بادی دارند بنابراین بسیاری از خریداران این سوال برایشان پیش می آید که وان بادی بخرم یا استخر بادی ؟ اما باید توجه داشت که این محصولات علاوه بر شباهت ساختاری زیاد ، تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند که شاید به آن ها توجه نکرده باشید . وان های بادی عمدتا برای دراز کشیدن یک الی دو نفر طراحی شده اند و سایز بزرگی در آن ها وجود ندارد ،  این در حالی است که استخر های بادی ابعاد نسبتا بزرگ تری دارند ، این سایز کوچک در واقع بدین دلیل است که بتوانید از وان بادی در حمام و در فضاهای کوچک استفاده نمایید .

همانطور که اشاره شد ، بیشتر وان های بادی برای ریلکس کردن در آب گرم طراحی شده اند بنابراین سطوح آرگونومیک تر و راحت تری را برای نشستن افراد فراهم آورده است . استخر های بادی فاقد درپوش هستند و عمدتا عمق های مختلفی را دارند ، این در حالی است که عمق وان های بادی به صورت استاندارد طراحی گردیده است . 

قیمت وان بادی بزرگسال

از نظر قیمت نیز هر محصول اعم از استخر و وان بسته به امکانات ، سایز و برند تولیدی که دارد قیمت متفاوتی دارد، همچنین فروشگاه ها نیز با توجه به استراتژی های فروش و قیمت خریدی که دارند ممکن است تفاوت های قیمتی در آن ها وجود داشته باشد ، اما با جستجو کردن یک مدل خاص در فروشگاه های مختلف می توانید قیمت معقول محصول خود را یافته و آن را خریداری نمایید . فروشگاه تهران اینتکس تمامی محصولات خود را با قمیت مناسب و ارزان عرضه کرده است که می توانید محصولات خود را خریداری کنید .

پر فروش ترین مارک های وان بادی

مارک و شرکت تولیدی هر محصول می تواند بیانگر کیفیت کالا ها و محصولات آن برند باشد ، زیرا مارک های شناخته شده و پر فروش بی جهت به این محبوبیت دست نیافته اند و به طور حتم کیفیت بالای محصولات و رضایت مشتری سبب شده تا تولیدی های آن شرکت مارک و محبوب شود . بنابراین توصیه می کنیم که حتی وان های بادی خود را نیز از مارک ها و برند های معتبر و پر فروش خریداری کنید . از جمله پر فروش ترین مارک های وان بادی می توان به مارک های بست وی ، اینتکس ، جیلانگ و اینتایم اشاره کرد . این 4 شرکت از معتبر ترین فروشگاه ها و تولیدی های محصولات بادی در دنیا می باشند که محصولاتی را با سطوح کیفی بسیار بالا تولید می کنند . دو برند بست وی و اینتکس آمریکایی هستند و دو برند اینتایم و جیلانگ نیز برند هایی چینی می باشند .

تعمیرات و خدمات پس از فروش نمایندگی اینتکس

وان های بادی محصولاتی حساس و آسیب پذیر هستند که باید به درستی از آن ها استفاده و نگهداری کنید . اگر قصد استفاده از وان بادی خود در محیط های بیرون دارید بهتر است از یک زیر انداز برای راه اندازی وان خود بر روی آن استفاده کنید تا کف بادی محصول بر اثر سایش و یا فشار آسیب نبیند . در صورت راه اندازی وان بادی خود در حمام و یا چمن های تمیز که شاخ و برگ درخت وجود ندارد نیازی به استفاده از زیر انداز نخواهد بود . از آن جا که بدنه وان بادی به صورت لایه لایه می باشد ممکن است بر اثر ضربه و فشار های زیاد آسیب ببیند پس بهتر است در حفظ آن کوشا باشید .

در صورت سوراخ شدن و آسیب دیدن قسمتی از بدنه می توانید با تهیه برچسب تعمیرات محصول خود را تعمیر کنید بنابراین نیازی به دور انداختن وان نخواهد بود چرا که این محصولات یک بار مصرفی نیستند . در کنار برخی از محصولات بادی توسط شرکت یا فروشگاه های بزرگ ، برچسب های تعمیراتی قرار گرفته است که می توانید از آن ها جهت تعمیرات استفاده نمایید ، اما در صورت نبود برچسب های تعمیراتی شما می توانید این بسته ها را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

لازم به ذکر است که شما جهت تعمیرات و پنچرگیری می توانید وان آسیب دیده خود را برای نمایندگی ارسال کنید تا خود نمایندگی تعمیرات وان بادی شما را انجام دهد زیرا فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را برای مشتریان خود عرضه کرده است . شما می توانید با مراجعه به دسته بندی مربوطه انواع وان های بادی بزرگسال را در ابعاد و طراحی های مختلف خریداری کنید . توضیحات و بررسی کامل محصولات توسط فروشگاه انجام شده و در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۲
تهران اینتکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی