تهران اینتکس فروش تشک بادی کاناپه بادی و قایق بادی

فروشگاه اینترنتی تخت بادی و تشک بادی کاناپه بادی و قایق بادی اینتکس با بهترین قیمت
مشخصات بلاگ

تخت بادی و فروش اینترنتی تشک بادی و انواع قایق بادی و کاناپه های بادی تخت خوابشو با بهترین قیمت و کیفیت

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶ ب.ظ

مزایای استخر بادی

مزایا استخر بادی

استخر بادی از سری محصولاتی می باشد که بسیار کاربردی بوده و دوست داران زیادی را دارد ، این اقلام که از اسم آن ها نیز مشخص است دارای بدنه بادی می باشند و با استفاده از باد راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرند ، به گونه ای که پس از باد شدن و نوع طراحی که دارند می توانند آب را در مدت زمان های طولانی در یک محیط راکد نگه دارد و پس از آن افراد و کودکان به درون آن رفته و به آب تنی و بازی بپردازند . آب تنی و بازی های آبی از سری تفریحات بسیار دوست داشتنی هستند که کمتر کسی پیدا می شود که از این تفریح لذت نبرد ، بنابراین می توان گفت که این استخر ها برای تمامی سنین محصولی بسیار لذت بخشی خواهد بود . استخر های بادی یک سری مزایا دارند که شاید این مزایا را ندانید و فکر کنید که استخر های بادی نمی توانند بستری مناسب برای تفریحات آبی شما باشند ، اما این چنین نبوده و ما در این مقاله خواهیم گفت که این طرز تفکر اشتباه بوده و این استخر های بادی با توجه به آرگونومی ساختی که دارند می توانند به خوبی آب را در یک جا جمع کنند و بدون اینکه به مشکل بر بخورند سال های سال از آن ها استفاده کنید و لذت آب تنی را با آن ها تجربه کنید . پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید با مزایا استخر بادی ...

مزایا استخر بادی

بادی بودن این محصولات مقوله عجیبی است و افراد بر این عقیده هستند که چگونه ممکن است بدنه بادی بتواند حجم زیادی از آب را در یک جا نگه دارد و دچار آسیب نشود . استخر های بادی وجود دارند که در ابعاد بسیار بزرگی ساخته شده اند که می توانند برای تمامی سنین مناسب باشند و میبینید که استخری با آن ابعاد می تواند به خوبی عمل کرده و آسیب نبیند ، نقاط قوت این محصولات نوع طراحی ، آرگونومی ساخت و جنس بدنه بسیار مقاوم آن هاست که در ادامه به تک تک آن ها خواهیم پرداخت و به شما خواهیم گفت که چگونه این استخر ها می توانند انتظارات شما را برآورده کنند .

ابعاد این محصولات کاملا متنوع است و شاید تنها استخر های بادی با ابعاد کوچک تر که برای کودکان طراحی شده است را دیده باشید اما استخر های بادی وجود دارند که تا چندین متر طول و یا قطر دارند که برای افراد بزرگ سال نیز مناسب باشند . از نظر ابعاد هندسی این استخر ها بسیار متنوع هستند و به طور کلی در حالت های دایره ای ، مستطیلی ، مربعی ، لوزی و ... ساخته می شوند که افراد بنا به سلیقه و نیاز خود می توانند یکی از آن ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند .

مزایا استخر بادی

طراحی و آرگونومی ساخت استخر بادی

یکی از مزایا استخر های بادی نوع طراحی و آرگونومی ساخت آن هاست ، چرا که به همین منظور است که استخر های بادی با ابعاد بزرگ می توانند در برابر حجم و وزن زیاد آب تحمل کنند بدون اینکه آسیبی ببینند . تولید کنندگان و طراحان این استخر ها برای اینکه وزن آب به خوبی در بدنه دفع شود و نیز فشار بر روی یک نقطه نباشد استخر ها را با ساختاری چند طبقه ساخته اند ، اگر دیواره های استخر بادی به صورت یک دست باشد ممکن است فشار آب به مرور به دیواره های استخر بادی آسیب برساند به همین منظور استخر های بادی را اغلب با ساختاری طبقه ای می سازند . استخر های بادی مرغوب از بهترین دستگاه ها برای پرس شدن لایه ها استفاده می کنند و به همین دلیل هیچ درزی مابین لایه ها دیده نمی شود ، وجود درز و یا پرس نشدن و متصل نشدن لایه های استخر بادی به یکدیگر از بزرگ ترین ایراد های ممکن در بدنه استخر بادی می باشد که یقینا شما را با مشکل مواجه خواهد کرد ، از این رو بایستی استخر های بادی خود را از فروشگاه های معتبر و از شرکت های تولید کننده معتبر خریداری کنید تا از این بابت مطمعن باشید چرا که شرکت های معتبری چون intex ، bestway و intime از خط تولید بسیار خوبی برخوردار هستند و همواره استخر هایی با کیفیت بالا تولید می کنند و در نهایت با تست کرده آن ها اقدام به بسته بندی و فروش می کنند . پس با خرید از این برند های تست شده دیگر خیالتان راحت خواهد بود .

مزایا استخر بادی

کف استخر های بادی را برای اینکه در هنگام راه اندازی آسیب نبیند از لایه های ضخیم تری می سازند و نیز بیشتر آن ها را دولایه و چند لایه تولید می کنند تا در برابر سایش کف استخر جلوگیری به عمل آورند و نیز باعث نرم تر شدن کف استخر نیز شوند . همانطور که گفته شد استخر های بادی در ابعاد مختلفی تولید می شوند ، استخر هایی که اغلب برای کودکان خردسال و نوزادان طراحی می شوند دارای ساختاری بسیار ایمن هستند ، برخی از این استخر ها دارای دستگیره هایی هستند که کودک با گرفتن آن ها می تواند به خوبی تعادل خود را حفظ کند و در داخل استخر باقی بماند ، طراحی های این استخر ها اغلب کودکانه بوده و شاید در برخی از مدل ها نمونه هایی از عروسک ها بادی را در کناره های استخر ببینید . این نوع محصولات می توانند برای کودکان شما بسیار روحیه بخش باشند و استفاده از آن ها توسط فرزندانتان موجب شود تا شاداب و سرحال بشوند . پس با خرید استخر بادی کودک با طرح های شاد می توانید علاوه بر فراهم کردن بستری بسیار ایمن و جذاب ، در روحیه آن ها نیز تاثیر گزار باشید . در برخی از استخر های بادی که مخصوص کودکان است کف آن ها را بادی طراحی می کنند تا کاملا ایمن باشد ، کف بادی باعث می شود که کف استخر بسیار نرم شود و در صورت برخورد کودک با کف آسیبی به او وارد نشود .

مزایا استخر بادی

جنس بدنه استخر بادی

جنس بدنه یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید می باشد و توصیه ما نیز همواره به مشتریان این بوده است که در هنگام خرید به جنس بدنه استخر های بادی توجه کنند . یکی از مزایا استخر بادی که باعث شده تا استخر به خوبی بتواند کاربرد داشته باشد و آب را در یک محل نگه دارد جنس بدنه آن هاست . از بهترین اجناس برای تولید استخر های بادی می توان به سه جنس pvc ، وینیل و برزنت اشاره کرد ، این سه جنس از مقاوم ترین اجناس در تولید استخر های بادی می باشد چرا که هر سه آن ها دارای خصوصیت های خوب مانند مقاومت بسیار بالا در برابر وزن و فشار آّب ، ضد آب بودن ، مقاوم بودن در برابر انواع دماها اعم از دمای بیرون یا هوای محیط و نیز دمای آب دارد . این سه جنس قابلیت کشسانی بالایی دارند و اگر فشاری به آن ها وارد شود به خوبی کش آمده و از پاره شدن جلوگیری می کند . ضخامت لایه ها در این محصولات ممکن است متفاوت باشد ، استخر هایی که از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند دارای ضخامت بیشتری در لایه ها می باشند علت آن هم کاملا مشخص است چرا که بتوانند به خوبی وزن زیاد آب را تحمل کنند . 

مزایا استخر بادی

همانطور که در بالا نیز گفته شد این محصولات دارای طراحی های بسیار مختلف و گوناگونی هستند که شما می توانید با دستانی باز استخر بادی محبوبتان را خریداری کنید . مدل هایی از این استخرها وجود دارند که ابعاد بزرگتری دارند و می توان از آن ها به صورت خانوادگی استفاده کرد . برخی از این استخر ها نیز دارای نشیمنگاه بسیار استاندارد و آرگونومیک هستند که افراد می توانند با نشستن بر روی نشیمنگاه های بادی تعبیه شده در داخل استخر حالت بهتری بگیرند و ریلکس کنند . مدل هایی از استخر ها دارای جا لیوانی در لبه های کناری هستند که افراد می توانند نوشیدنی های خود را در آن قسمت قرار دهند و آن را در دسترس قرار دهند . تکیه گاه هایی نیز در برخی از استخر ها به منظور تکیه دادن به لبه ها و دیواره های کناری تعبیه شده است . استخر های بادی کودک را که در بالا نیز به آن اشاره شد در انواع و طرح های مختلف کودکانه طراحی کرده اند تا به مزاج آن ها کاملا خوش آید . همچنین مدل هایی وجود دارند که دارای فواره های آب برای ایجاد کردن فواره آب به داخل استخر را دارند ، همچنین محصولاتی با سایه بان بادی یا طوری وجود دارند که موجب می شود استخر بادی را در محیط باز راه اندازی کرد . از بهترین استخر های بادی که برای کودکان طراحی شده است می توان به استخر هایی اشاره کرد که دارای سرسره بادی هستند ، این استخر ها که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند این امکان را به کودک می دهد تا از سرسره ان استفاده کرده و با سر خوردن به داخل آب بیوفتند و لحظات شادی را سپری کنند . این حجم از تنوع را شما تنها در فروشگاه اینترنتی اینتکس خواهید یافت ، این فروشگاه که مدت های زیادی است در زمنیه فروش استخر بادی در ایران فعالیت می کند ، اولین و معتبر ترین قطب فروش این محصولات بادی بی نظیر است که تمامی استخر های بادی موجود در آن از کیفیت بسیاری بالایی برخوردار هستند و اغلب آن ها تولید شده توسط شرکت های معتبری چون اینتکس و بست وی می باشند . پس می توانید با خیالی راحت و با قیمتی ارزان محصول خود را تهیه کنید .

استخر بادی کودک یکی از بهترین وسیله های بازی و سرگرمی برای کودکان استخر بادی کودک می باشد که با توجه به طراحی بی نظیری که دارند ، می توانند محیط های بسیار ایمن و جذابی را برای تفریحات کودکان به همراه داشته باشند . استخر های بادی کودک بی نظیر بوده و با طراحی بادی خود ، بدنه بسیار نرمی دارند که در صورت شیطنت و بازی ها ، خطری آن ها را تهدید نمی کند ، به خصوص که استخر نسبتا عمق بیشتری داشته باشد و یا دارای کف بادی باشد . استخر های بادی دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی هستند که نظر مشتریان را به خود جلب کرده است . از ویژگی های بسیار خوب استخر های بادی تولید شدن آن ها در ابعاد مختلف و برای سنین مختلف می باشد که می توانید به راحتی آن ها را خریداری کنید ، بنابراین در خرید های خود به این نکته توجه داشته باشید و بر اساس سنین کودک خود آن ها را خریداری کنید . تنوع ظاهری و طراحی های متفاوت استخر های بادی ، موجب شده است تا انواع استخر های بادی دارای سرسره و سایر بازی های مکمل را در کنار استخر داشته باشید . همچنین استخر های بادی کودک حتی در ابعاد بسیار بزرگ خود نیز حجم بسته بندی کوچکی دارند که می تواند نگهداری و حمل را برای شما بسیار ساده تر کند . سهولت در راه اندازی و استفاده از این محصولات به کودک اجازه خواهد داد تا بتواند در هر زمان محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده کند . کیفیت و دوام استخر بادی کودک کیفیت استخر های بادی بسیار بالا بوده و شرکت های تولید کننده با توجه به حساس بودن محصولات بادی در برابر آسیب دیدگی ، از بهترین اجناس همچون pvc برای تولید استخر بادی استفاده کرده اند که این جنس محصولات را کاملا ضد آب کرده و آن ها را در برابر نور خوشید و اشعه های آسیب رسان آن ، همچنین عوامل محیطی دیگر ، سرما یا گرمای آب استخر و یا هوای اطراف مقاوم ساخته است . طول عمر استخر های بادی کودک اورجینال بسیار بالا بوده و در صورت نگهداری و مراقبت می توانند سال های سال توسط کودکان مورد استفاده قرار گیرند . برخی از مدل ها دارای طراحی چند لایه و به صورت طبقاتی تولید شده اند که استحکام بالایی را به دیواره های استخر داده اند تا به خوبی بتواند وزن بالای آب موجود در داخل خود را تحمل کند . بهترین مارک های استخر بادی کودک برای اینکه بتوانید استخر بادی کودکی با کیفیت مطلوب و به صورت تضمینی خریداری کنید ، بهتر است که به برند آن توجه داشته باشید . با توجه به اینکه فروشگاه تهران اینتکس با برند های معتبر دنیا کار می کند و محصولات بادی خود را از برند های شناخته شده انتخاب کرده است ، شما می توانید با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید .

 

اما در این بخش قصد داریم تا 4 برند معتبر و پر فروش بازار را معرفی کنیم . برند های اینتکس و بست وی از رقبای اصلی یکدیگر در این صنعت هستند که از دو برند اینتایم و جیلانگ فروش بسیار بیشتری دارند . برند اینتکس بزرگترین کمپانی در میان سایرین بوده که شعب بسیار زیادی نیز در سراسر دنیا داشته و به یکی از محبوب ترین برند ها تبدیل شده است . به طوریکه علاوه بر استخر بادی سایر محصولات بادی را در تنوع بسیار بالا تولید کرده است . با این وجود برند های نام برده دیگر نیز از کیفیت بسیار بالایی برخودار هستند که توانسته اند رضایت مشتریان را جلب کنند . نحوه استفاده از استخر بادی کودک برای استفاده از استخر بادی کودک نیاز است تا آن ها را راه اندازی کنید . برای راه اندازی شما می توانید از پمپ های باد نیز کمک بگیرید . پمپ های باد در مدل های مختلفی تولید شده اند که می توانید بر اساس نیاز خود یکی از آن ها را خریداری کنید . در این میان می توان به انواع پمپ های باد دستی یا پدالی ، پمپ باد برقی ، فندکی و شارژی اشاره کرد که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند . به عنوان مثال دو مدل پدالی و دستی نیاز به برق نداشته و در هر جایی می توانید از آن استفاده کنید .  این در حالی است که مدل های برقی نیازمند برق هستند ، اما قدرت پمپاژ باد بسیار بالاتری دارند . در کنار این موارد دو مدل پمپ باد برقی و شارژی وجود دارند که مدل شارژی با شارژ شدن می تواند در هر جایی مورد استفاده قرار بگیرد و مدل فندکی نیز با اتصال به جافندکی ماشین قابل راه اندازی هستند . توجه داشته باشید که تمامی استخر های بادی دارای دریچه باد هستند که می توانید با هر پمپ بادی آن ها را راه اندازی کنید ، به خصوص با استفاده از پمپ های بادی که آن ها را پیش تر معرفی کردیم می توانید محصولات خود را راه اندازی کنید ، البته این پمپ ها دارای سری و مبدل های مختلفی هستند که می توانید با توجه به نوع دریچه باد از آن ها استفاده کنید . توجه داشته باشید که میزان باد استخر بادی نباید بسیار زیاد باشد ، همچنین بهتر است که میزان آب ریخته شده در استخر بادی ، تقریبا 90 درصد آن را پر کند .

 

چرا که میزان بیشتر آب می تواند در اثر استفاده سر ریز شده و البته به استخر فشار بیشتری وارد کند . آسیب ها و تعمیرات استخر بادی کودک استخر های بادی کودک همانطور که می دانید برای استفاده کودکان طراحی شده است و به همین جهت ممکن است در اثر استفاده نادرست و اتفاق به استخر بادی خود آسیب وارد کنند ، این محصولات نیز به دلیل ساختار متفاوتی که دارند ، در معرض آسیب دیدگی بوده و ممکن است به سادگی و با یک ضربه آسیب ببیند ، بنابراین بهترین کار پیشگیری بوده و بهتر است که به کودکان این توصیه های مهم را داده تا آن ها را از آسیب های اتفاقی آگاه سازید . استخر های بادی کودک به خودی خود طول عمر بالایی داشته و کیفیت ساخت مطلوبی دارند ، چرا که از بهترین مواد برای تولید آن ها استفاده شده است که در این رابطه نیز در ابتدای متن توضیحاتی ارائه شد . بنابراین استفاده مداوم و زیاد از استخر بادی به محصول آسیب وارد نمیکند ، بلکه عوامل انسانی است که این مشکل را به وجود می آورد . البته شرکت های مطرح که برخی از آن ها را نیز نام برده ایم ، برای اینکه بتوانید استخر بادی کودک را در صورت آسیب دیدگی تعمیر کنید ، برچسب ها و لیبل های بسیار عالی را طراحی کرده اند که عمدتا جنس این برچسب ها با بدنه محصولات بادی همچون استخر بادی یکی بوده و به همین علت به خوبی می تواند به بدنه بچسبد . شما می توانید خودتان تعمیرات استخر بادی را انجام دهید یا برای اینکار از فروشگاه تهران اینتکس کمک بگیرید . فروشگاه اینتکس با توجه به مشتریان زیادی که دارد ، خدمات پس از فروشی را نیز برای مشتریان خود ارائه کرده است تا افراد بتوانند محصولات بادی آسیب دیده خود را بدون دردسر به فروشگاه اینتکس تحویل داده و محصول را پس از تعمیر از فروشگاه تحویل بگیرند .

 

و اما برای تعمیرات استخر بادی کودک توسط خودتان می توانید پس از در اختیار داشتن برچسب تعمیرات ، مقداری از آن را برش داده و به چسب مایع مخصوص آغشته کنید . برچسب های تعمیراتی که به عنوان یک بسته تعمیراتی ارائه شده اند ، در کنار خود تعدادی برچسب یا همان لیبل و یک چسب مایع مخصوص دارند که نیاز است تا برچسب را به چسب مایع آغشته کنید و بر روی محل آسیب دیده بچسبانید . توجه داشته باشید که بهتر است از چسب های دیگر موجود در بازار استفاده نکنید . توصیه می شود که برچسب تعمیراتی را به مقدار لازم برش دهید و در صورتی که قصد دارید سوراخ های ریز و درشت را تعمیر کنید ، برچسب را به صورت گرد برش دهید . گاهی ممکن است سوراخ ایجاد شده در بدنه آنقدر ریز باشد که دیده نشود ، در این حالت شما می توانید از راهکار هایی همچون لگن آب یا کف صابون استفاده کنید و در حالی که محصول نیمه باد است ، آن را تحت فشار قرار دهید تا با ایجاد حباب بخش آسیب دیده را پیدا کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۰۰ ، ۱۲:۰۶
تهران اینتکس