تهران اینتکس فروش تشک بادی کاناپه بادی و قایق بادی

فروشگاه اینترنتی تخت بادی و تشک بادی کاناپه بادی و قایق بادی اینتکس با بهترین قیمت
مشخصات بلاگ

تخت بادی و فروش اینترنتی تشک بادی و انواع قایق بادی و کاناپه های بادی تخت خوابشو با بهترین قیمت و کیفیت

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ق.ظ

تشک بادى چند کاره


تشک بادی چند کاره
سایر تصاویر محصول

تشک بادی چند کاره

  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
  • کد محصول: bestway 67356

    نقد و بررسی تشک بادی چند کاره


    شرکت بست وی تولید کننده ی انواع محصولات بادی می باشد که تشک های بادی نیز یکی از محصولات همین شرکت می باشد . تشک های بادی بست وی از مواد اولیه با کیفیت بالا تولید می شوند و دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشند . تشک چند کاره ی بست وی نیز یکی از تشک های همین شرکت می باشد که در ادامه به توضیح مفصل این تشک به همراه ویژگی هایش می پردازیم .

    طراحی و ارگونومی ساخت 

    تشک بادی چندکاره بست وی دارای ارگونومی ساخت جالب و مقاومی می باشد . طراحی ساخت زیبا و همچنین رویه ی نرم و مقاوم موجب این شده است تا یک تشک نرم و البته مستحکم داشته باشید . در حالت تشک این محصول 2 نفر می توانند از آن استفاده کنند البته تحمل وزن محصول بالا بوده و امکان استفاده تا 3 نفر را نیز داراست اما بهتر است به تشک فشار بیش از حد وارد نشود . دیواره های داخلی این تشک نیز نقش مهمی در افزایش تحمل وزن این محصول ایفا می کنند . رویه ی ضد تعریق نیز یکی از ویژگی های این محصول می باشد . 

    جنس بدنه 

    جنس رویه ی تشک چندکاره از پی وی سی مستحکم مخملی بوده و دارای استحکام بالا و همچنین راحتی زیادی می باشد . کناره های این تشک نیز ار جنس پی وی سی سه لایه بوده و دیواره های داخلی نیز در این تشک تعبیه شده است تا تحمل وزن تشک را بالا ببرد . رویه ی مخملی این محصول موجب این می شود تا بدن شما در هنگام استفاده از آن ، عرق نکند و از استفاده ی آن لذت ببرید . طرح های شبکه ای روی این محصول نیز کمک بسزایی در جلوگیری از تعریق و همچنین راحتی تشک می کند . تشک به گونه ای طراحی شده است که ضدآب بوده و شما می توانید از آن حتی در آب استفاده کنید به گونه ای که تشک بر روی آب شناور می ماند . کناره های این تشک نیز طرح چرم داشته که هم به ضدآب بودن محصول کمک می کند و هم زیبایی خاصی به تشک می بخشد . 

    ابعاد و تحمل وزن 

    تشک  چند کاره دارای ابعاد مناسب برای  استفاده ی دو نفر می باشد . این تشک دارای طول : 193 سانتی متر ، عرض 152 سانتی متر و ارتفاع 64 سانتی متر می باشد که اندازه مناسبی برای استفاده ی دو نفر می باشد . تحمل وزن 250 کیلوگرمی نیز موجب این شده است تا استفاده دو نفر از این تشک به راحتی انجام شود و مشکلی برای تشک ایجاد نشود . 

    سایر ویژگی ها 

    از ویژگی های این تشک نیز همانطور که در قسمت های بالا اشاره شد می توان به ضد تعریق بودن تشک وهمچنین ضدآب بودن و استفاده ی از تشک بر روی آب اشاره کرد . تشک بر روی آب شناور می ماند و شما می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید . اما استفاده از تشک در آب های عمیق و مواج توصیه نمی شود . شما می توانید از تشک در استخر منزل خود استفاده کنید . تشک چندکاره همانطور که از نامش مشخص است قابلیت استفاده در چند حالت داراست . شما می توانید از این تشک به عنوان تخت یک نفره استفاده کنید و بر روی آن دراز بکشید و یا به عنوان کاناپه دو نفره از آن استفاده کنید . خاصیت جمع شدن قسمت زیرین تشک موجب این می شود که تشک در چند حالت قابل استفاده باشد و بتوان به راحتی از آن استفاده کرد .از این محصول به عنوان تشک بادی شیبدار و تشک پشتی دار نیز می توان استفاده کرد . به همراه این تشک یک پمپ برقی مجزا نیز وجود دارد که می توان از آن برای باد کردن تشک استفاده نمود .

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۰:۲۱
    تهران اینتکس