تهران اینتکس فروش تشک بادی کاناپه بادی و قایق بادی

فروشگاه اینترنتی تخت بادی و تشک بادی کاناپه بادی و قایق بادی اینتکس با بهترین قیمت
مشخصات بلاگ

تخت بادی و فروش اینترنتی تشک بادی و انواع قایق بادی و کاناپه های بادی تخت خوابشو با بهترین قیمت و کیفیت

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۶ ق.ظ

محصولات بادی کودک

محصولات بادی کودکان

تا به حال به این نکته دقت کرده اید که چند مدل محصول بادی برای سنین کودکان در بازار موجود می باشد؟ در واقع آیا تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید که این محصولات بادی برای سنین کودکان دارای چه طراحی هایی بوده و آیا می تواند یک تفریح مهیج را برای کودکان فراهم کند؟ با توجه به طرح این سوالات در این مقاله قصد داریم تا شما با با ویژگی های مهم این محصولات آشنا کنیم. در واقع این مسئله بسیار مهم می باشد که شما با در نظر گرفتن نیاز کودک خود در شرایط مختلف و گوناگون سعی کنید تا محصولی را برگزینید که بتواند ساعت های مختلف را به بهترین شکل ممکن با استفاده از این وسیله های بازی سپری کرده و لذت ببرد. در همین راستا باید عنوان کنیم که در این مقاله قصد داریم تا به بهترین شکل ممکن در جهت خرید یک محصول بادی مناسب برای کودکتان شما را یاری کنیم پس با ما همراه باشید...

استخر بادی کودک

اولین و محبوب ترین محصولات بادی در میان سنین کودکان استخر های بادی کودک می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که خانواده ها سعی می کنند تا با آسودگی خاطر خرید و ارائه این دسته از محصولات را به بهترین شکل ممکن و با توجه به تنوع بالایی که این استخر های بادی دارا هستند برای فرزند خود انجام دهند. در همین راستا در اولین بخش از این مقاله نیز سعی کرده ایم تا به بهترین شکل ممکن خصوصیات این دسته از محصولات بادی را در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید مشاهده نمایید که یک استخر بادی کودک دارای چند مدل رایج بوده و مدل های دیگری هم در این بین در بازار وجود دارد که سعی شده تا به بهترین شکل ممکن طراحی این دسته از محصولات نیز شکل بگیرد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که نمونه های رایج استخر بادی کودک ، طرح های ساده با ساختار های گرد و مربعی شکل است که بیشتر برای سنین خردسالان به کار برده می شود. بهره مندی از ارتفاع کم و همین طور طراحی ساده در این مدل ها بیشتر از هر چیز دیگری به چشم خواهد آمد. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که مدل های دیگری هم در بازار وجود خواهد داشت که این دسته از محصولات با بهره گیری از طرح انیمیشن های محبوب کودکان و همین طور بهره مندی از ساختار های شیک و زیبا به گونه ای شکل گرفته اند که فرد می تواند با آسودگی خاطر دست به انتخاب یک محصول محبوب برای کودک خود بزند. هم چنین دارا بودن کف بادی در یک سری از این محصولات و یا بهره مندی از امکاناتی نظیر سرسره بادی ، اسباب بازی های بادی کوچک و آبپاش نیز از دیگر مزایای این محصولات به شمار خواهد رفت.

وان بادی کودک

دیگر محصول بادی پر طرفداری که در میان خانواده ها به تازگی خرید آن رایج شده است وان بادی کودک می باشد. این وان های بادی با توجه به بهره مندی از ساختار های ایده آل و استاندارد به گونه ای طراحی شده اند که کودک می تواند به راحتی در داخل این محصولات قرار گرفته و از در اختیار داشتن یک محصول کامل و ایده آل لذت ببرد. هم چنین شما می توانید مشاهده نمایید که وان های بادی کودک عمدتا در بخش های داخلی خود دارای بالش بادی نیز می باشند که خردسالان نیز می توانند به سدگی در داخل این محصولات قرار گرفته و حتی از این محصولات در جهت تعویض پوشک بچه نیز استفاده شود. دارا بودن کف بادی ، طرح دار بودن بدنه و همین طور ساختار نرم و راحت این محصولات از مهم ترین خصوصیات یک وان بادی کودک می باشد که ممکن است یک سری از این محصولات دارای ارتفاع های بزرگ تری برای سنین بزرگتر کودکان نیز تولید و عرضه شده باشد.

تشک بادی کودک

در میان تولیدات محصولات بادی یکی دیگر از محصولاتی که بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد بحث تشک بادی کودک است. در واقع خانواده ها سعی می کنند تا در جهت استراحت کودک و همین طور خواب راحت و آرام داشتن کودکان خود محصولی را تهیه کرده و در اختیار آن ها قرار دهند که کودک بتواند به راحتی طول شبانه روز را بر روی این محصولات سپری کرده و به استراحت بپردازد. حال در این میان ممکن است که این تشک بادی این قابلیت را دارا باشد که تبدیل به یک تخت خواب بادی نیز شده و یک ساختار دو وجهی را دارا باشد. هم چنین از نظر نوع طراحی عموما این محصولات با بهره مندی از ساختار مواج و دارا بودن طرح های شیک و جذاب با الگو برداری از انیمیشن های محبوب نیز شکل گرفته باشند. طبی بودن این محصولات ، سادگی در راه اندازی و همین طور ساختار های زیبای این محصولات از مهم ترین نکات در خرید این تشک های بادی کودک به شمار خواهد رفت.

قلعه بادی کودک

نوع رایج دیگری که محبوبیت فوق العاده ای در میان خانواده ها دارا بوده و با بهره مندی از طراحی های فوق العاده خاص و زیبا ساخته شده است ، قلعه بادی کودک می باشد. این قلعه های بادی عموما دارای مدل های بسیار زیادی در بازار هستند که این مسئله دست خریداران را بسیار باز گذاشته است. شما می توانید مشاهده کنید که یک سری از این قلعه های بادی دارای ساختار های بسیار ساده بوده و با الگو های گرد و یا مربعی شکل طراحی و تولید شده اند. هم چنین این الگو به گونه ای شکل گرفته است که کودک می تواند از تمام فضای موجود در داخل قلعه بادی استفاده کرده و لذت ببرد. حال در این میان این مسئله نیز وجود دارد که قلعه بادی شما دارای بدنه و حفاظ مقاوم باشد. در واقع در بخش های کناری محصول مد نظر شما یک سری حفاظ بادی نیز دیده شود. هم چنین بهره مندی از نردبان ، سرسره بادی و همین طور قابلیت جامپینگ در یک سری از این مدل ها هم باعث شده تا کودک بتواند از اوج لذت در این محصولات برخوردار شود.

چادر بادی کودک

چادر های بازی نیز مدل دیگری از محصولاتی هستند که خانواده ها می توانند از این محصولات نیز استفاده کنند. در مدل های قدیمی این محصولات واقعا شما می توانستید یک ساختار با بدنه ای تولید شده از نوع پارچه را مشاهده کنید اما به تازگی یک سری از شرکت های تولید کننده محصولات بادی سعی کرده اند که با همان طراحی و ساختار یک چادر بادی را ارائه کنند که به بهترین شکل ممکن باد شده و همان امکانات را این بار با یک ساختار شیک و طراحی شگفت انگیز ارائه کند که قطعا یک پیشنهاد فوق العاده به شمار خواهد رفت. بهره مندی از فضای بزرگ درون این محصولات ، قابلیت دراز کشیدن و سپری کردن شبانه روز و همین طور نور گیر بودن و استاندارد بودن طراحی این چادر های بادی نیز باعث شده تا خانواده ها از این محصولات نیز به عنوان یک محصول شیک و ایده آل استقبال کنند.

مبل بادی کودک

حتما مبل های بادی رایج در میان بزرگسالان را تا به حال امتحان کرده اید. این محصولات عموما دارای ساختار های کاملا نرم و راحت هستند که این مسئله سبب می شود تا فرد پس از نشستن بر روی این محصولات بتواند همانند یک صندلی و یا مبل راحتی از محصول خود استفاده کرده و لذت ببرد. حال با توجه به این مسئله این نکته بسیار مهم خواهد بود که شرکت های بزرگ تولید کننده محصولات بادی سعی کرده اند که به تازگی این مبل های بادی را برای سنین کودکان هم عرضه کنند. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که طراحی صورت گرفته در محصولات کودکان نیز به گونه ای است که همان امکانات محصولات بزرگسالان را نیز دارا می باشند و تنها از نظر ابعاد کوچک تر از محصولات بزرگسال هستند. این مسئله نیز باعث می شود تا این مبل های بادی نیز خصوصا برای قرار گیری داخل اتاق خواب کودک یک پیشنهاد مناسب به شمار رود. بهره مندی از رویه های مقاوم و با کیفیت ، نشیمنگاه مواج و یا فرو رفته و تکیه گاه های مناسب در کنار رنگ ها و طرح های مختلف این محصولات نیز از دیگر خصوصیات خوب یک مبل بادی کودک به شمار می رود.

قایق بادی کودک

افرادی که در منزل و یا باغ و ویلای خود دارای استخر با ابعاد بزرگ هستند حتما به این مسئله نیز دقت کرده اند که یک سری از مدل های قایق بادی نیز در بازار موجود می باشد که این مدل ها دارای طراحی های فوق العاده شیک و خاص بوده و برای تمام سنین کودکان قابل استفاده می باشد. حال ممکن است محصول دارای ابعاد کوچک تری بوده و بیشتر به عنوان یک قایق بادی استخری شناخته شود و یا محصولی با ابعاد بزرگ تر بوده و بتوانید از آن بر روی آب های آرام دیگر نیز استفاده کنید. در نتیجه شما می توانید قایق بادی را هم برای سنین کودکان به راحتی در اختیار داشته باشید که قطعا می تواند یک تفریح مفرح و جذاب برای این سنین به شمار رود. حال در این میان باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که راه اندازی آسان قایق بادی کودک در کنار بهره مندی از برچسب تعمیرات ، طناب نجات ، دارا بودن پارو و همین طور رنگ ها و طرح های زیبا و جذاب این محصولات از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های قایق بادی کودکان به شمار می رود.

تشک بادی روی آب کودک

از دیگر محصولاتی که برای سنین کودکان روانه بازار شده و توانسته تنوع شیک و جذابی را هم ارائه کند تشک بادی روی آب کودک می باشد. این دسته از محصولات عمدتا به چند دسته مختلف تقسیم می شوند. یک مدل از این محصولات دارای طراحی های ساده بوده که تنها این مزیت را در اختیار شما قرار می دهند که بتوانید به راحتی بر روی سطح آب شناور شده و به تفریح بپردازید. مدل دیگری از این محصولات نیز وجود دارد که باعث می شود تا با توجه به بهره مندی از ابعاد بزرگ و استاندارد بتوانید حتی بر روی این محصولات دراز کشیده و به صورت کامل بر روی آب لحظات آرامی را سپری کنید. در این میان ممکن است که شما محصولی را انتخاب کنید که دارای طراحی های خاص باشند. برای مثال سک سری شناور روی آب موجود است که دارای طرح هایی نظیر فلامینگو و طاووس می باشد که قطعا زیبا بوده و باعث می شود تا کودک بتواند به راحتی بر روی این محصولات قرار گرفته و بر روی آب شناور شود. هم چنین یک سری تشک بادی روی آب تحت عنوان شناور شورتی هم برای سنین کودکان وجود دارد که قطعا این مدل از محصولات هم جزو محصولات شیک و جذاب بازار به شمار خواهند رفت.

جلیقه نجات و بازوبند بادی کودک

نوع دیگری از محصولات بادی که عمدتا برای غریق نجات بودن و یا کار های آموزشی از آن ها استفاده می شود بحث جلیقه نجات می باشد. در کنار جلیقه نجات می توان بازوبند بادی کودک را هم معرفی کرد. این دو مدل محصول بادی به گونه ای شکل گرفته اند که اکثرا بزرگسالان خرید این محصولات را بیشتر برای این انجام می دهند که کودک بتواند به راحتی بر روی آب شناور باقی مانده و به باری و تفریح بپردازد. عمدتا در روش های آموزشی شنا نیز شما می توانید این محصولات را هم مشاهده کنید که کاربرد های فوق العاده ای را از خود به جای گذاشته اند و همین عامل نیز باعث شده تا خانواده هایی که قصد دارند تا فرزند آن ها با آسودگی خاطر به استخر رفته و یا در دیا او را قرار دهند می توانند با بهره مندی از این محصولات بادی به سادگی هر چه تمام تر این شرایط را برای فرزند خود به ارمغان آورند.

توپ بادی

توپ بادی هم جزو محصولاتی است که قطعا همه افراد این مدل از محصولات را مشاهده کرده و حداقل یک نمونه از این محصولات را در اختیار داشته اند. طراحی این توپ های بادی ممکن است به گونه ای باشد که محصول مورد نظر شما یا به صورت شفاف و یا به صورت طرح دار شکل گرفته باشد. این مسئله باعث می شود تا این دسته از محصولات بادی هم جزو محصولات محبوب در میان خانواده ها و کودکان به شمار رود. بهره مندی از ابعاد مختلف در این مدل از محصولات نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم این توپ های بادی به شمار خواهد رفت که باعث می شود تا شما به راحتی بتوانید محصولی را با ساختار مورد نظر خود در اختیار داشته باشید.

جمع بندی

با توجه به تمامی موارد عنوان شده در این مطلب حال شما تقریبا با تمامی محصولات بادی سنین کودکان آشنایی کافی را دارا هستید. حال در این میان ممکن است که محصولات بادی دیگری هم برای این سنین وجود داشته باشد که این امر هم باعث خواهد شد که شما بتوانید گزینه های بیشتری را هم برای خرید در اختیار داشته باشید. در نتیجه اگر شما قصد خرید یک وسیله بازی و تفریحی بادی را برای کودک خود دارید حتما پیشنهاد می کنیم به فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس در ایران سر زده و از تنوع فوق العاده این فروشگاه درجهت خرید یک محصول خاص استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۹ ، ۰۹:۳۶
تهران اینتکس
سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۵۹ ب.ظ

تعمیرات استخر پیش ساخته

تعمیرات استخر پیش ساخته

با توجه به فروش خوبی که استخر های پیش ساخته در این سال ها به دست آورده اند و با توجه به این مسئله که این محصولات قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی گوناگون را دارند ، خیلی از افراد دیگر از استخر های بتنی و چوبی و یا دیگر نمونه های استخر در داخل ویلا ، منزل ، باغ و یا دیگر مکان ها استفاده نمی کنند و سعی می کنند تا با بهره گیری و استفاده از این دسته از استخر های پیش ساخته ، در اختیار داشتن یک استخر با امکانات کامل را به بهترین شکل ممکن تجربه کنند. در همین راستا باید به این نکته اشاره کنیم که این محصولات همان قدر که ویژگی های خوبی را دارا هستند ، به همان قدر هم ممکن است در معرض خطر باشند. در واقع شما باید به گونه ای از این استخر ها استفاده کنید که دچار آسیب نشود. حال اگر به هر دلیلی محصول مورد نظر شما آسیب دید و این آسیب به گونه ای بود که شما نتوانستید از استخر پیش ساخته به راحتی استفاده کنید ، باید به این مسئله اشاره کنیم که شیوه های تعمیر و ترمیم بدنه اصلی استخر پیش ساخته و تجهیزات همراه آن را باید به بهترین شکل فرا بگیرید تا با علم به این موضوع بتوانید خرید هوشمندانه ای را تجربه نمایید. در همین راستا در این مقاله سعی داریم تا شما را با روش های تعمیر استخر پیش ساخته و هم چنین دیگر وسایل مربوط به این استخر ها آشنا کنیم تا با آگاهی از شراط ترمیم و تعمیر این محصولات بتوانید به بهترین شکل همواره از یک استخر سالم و زیبا استفاده کرده و لذت ببرید.

دلایل آسیب دیدن استخر پیش ساخته

در ابتدا باید به بررسی یک سری دلایل آسیب دیدگی این دسته از محصولات بپردازیم. در واقع خیلی از افراد آگاهی کامل در خصوص شیوه های صحیح مراقبت از این محصولات را ندارند و سعی می کنند تا تنها پس از نصب به هر شکل و شمایلی از این استخر ها استفاده کرده و به تفریح بپردازند. در همین راستا شما باید به یک سری مسائل مهم پس از خرید این محصول دقت کنید تا بتوانید از این دسته استخر ها به بهترین شکل ممکن سالیان سال استفاده نموده و به تفریح و یا حتی ورزش در داخل آن بپردازید.

مهم ترین دلیلی که باعث می شود تا یک استخر پیش ساخته دچار آسیب شود بحث عدم مراقبت از بدنه این محصولات می باشد. در واقع در بسیاری از موارد این مسئله مشاهده شده است که فرد پس از راه اندازی استخر بی توجه به مراقبت از بدنه از ان استفاده می کند. حال در این شرایط ممکن است که شخص بزرگسال و یا کودکان که بیشتر هم همین سنین کودک ممکن است به بدنه استخر آسیب وارد کنند ، با وارد کردن اشیا نوک تیز به بدنه این محصول باعث سوراخ شدن این بدنه و ساختار می شوند. هم چنین ممکن است که بدون قصد و غرض شما وسایل نوک تیز و یا شی دیگری که امکان آسیب رساندن به این محصولات را دارا می باشد را در دست داشته باشید و به هر دلیلی این موارد به بدنه اصلی این استخر ورود پیدا کند. این امر باعث می شود تا این استخر ها دچار سوراخ بر روی بدنه خود شوند که آسیبی مهم به این محصولات بوده و باید به سرعت ترمیم و تعمیر شود.

مسئله دیگری که خیلی از افراد آن را رعایت نمی کنند و عدم رعایت این مسئله باعث وارد شدن هزینه ها و آسیب های گاها غیر قابل جبرانی هم می شود بحث نزدیک کردن وسایل داغ و سوزان نظیر آتش به بدنه این استخر ها می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که خیلی از افراد اقدام به نصب و راه اندازی این استخر ها در داخل ویلا و یا باغ شخصی خود میکنند. حال در کنار این موارد ممکن است که قصد روشن کردن آتش در کنار استخر را داشته باشند که پس از استفاده از این محصول خصوصا در فضای سر باز بتوانند از مزایای آتش نیز در کنار آبتنی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. در این شرایط نیز حتما باید به این مسئله دقت داشته باشند که آتش از بدنه اصلی این استخر ها فاصله داشته باشد و این فاصله به قدری باشد که به هیچ عنوان گرمای مستقیم آتش بر روی استخر شما اثرگذار نباشد. دور کردن و عدم نزدیک بودن آتش از بدنه استخر نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در جهت حفظ سلامت محصول به بهترین شکل ممکن رعایت شود.

در کنار این موارد ممکن است که خیلی از افراد سعی کنند تا به بدنه این محصولات به هر دلیلی فشار وارد کنند. این مسائل نیز سبب می شود تا استخر پیش ساخته شما همواره در معرض آسیب و خطر باشد. در واقع وارد کردن فشار به بدنه اصلی این محصولات باید به گونه ای نباشد که محصول دچار آسیب جدی شود. در واقع این محصولات با توجه به ضخامت و نوع و شیوه طراحی که دارند باید به ان ها به هیچ عنوان فشار وارد نشود و اگر این مورد هم به درستی رعایت شود ، نود درصد راه اصلی سلامت و استفاده درست از این محصول را شما طی نموده اید. حال اگر باز هم با توجه به این موارد استخر پیش ساخته شما دچار آسیب شد ، می توانید با مطالعه شیوه و روش صحیح ترمیم و تعمیر این محصولات در ادامه این مطلب به راحتی محصول را مثل روز اول صحیح و سالم استفاده کنید.

تعمیر بدنه استخر پیش ساخته

مهم ترین بخش این مقاله صحبت در خصوص چگونگی تعمیر بدنه استخر های پیش ساخته می باشد. در واقع شما با مطالعه این مقاله به بهترین شکل ممکن این مزیت را در اختیار خواهید داشت که خود به سادگی اقدام به تعمیر و ترمیم بدنه اصلی یک استخر پیش ساخته کنید که این امر به شما کمک خواهد کرد که در مواقعی که استخر شما به هر دلیل دچار آسیب های جزئی نظیر سوراخ شدن بدنه شد ، این مزیت را در اختیار داشته باشید که به سادگی خودتان این محصولات را تعمیر کنید و مجدد به صورت صحیح و سالم از این محصولات استفاده کنید.

در همین راستا پیش از هر چیز باید به این مسئله اشاره کنیم که اگر به هر دلیلی استخر پیش ساخته شما از نظر بدنه دچار آسیب شد ، به هیچ عنوان محصول خود را به هر شخصی جهت تعمیر نسپارید. تعمیر این محصولات با توجه به نوع و جنس بدنه ای که دارند مستلزم رعایت یک سری نکات است و همانند تعمیرات آپاراتی ها و در واقع پنچرگیری چرخ و یا لاستیک و نمونه های دیگر نمی باشد و تفاوت بسیار زیادی دارد. در همین راستا باید به این مسئله توجه داشته باشید که به هیچ عنوان این دسته از محصولات را به هر شخص و یا شرکتی نسپارید زیرا این مسئله یک کار کاملا تخصصی بوده و نیازمند ترمیم به روش اختصاصی و با استفاده از وسایل مورد نیاز این کار می باشید.

حال اگر بخواهیم به صورت دقیق به توضیح در خصوص تعمیر بدنه استخر پیش ساخته بپردازیم باید در ابتدا عنوان کنیم که شما نیاز دارید تا فضایی که دچار آسیب دیدگی و یا سوراخ ریز شده است را شناسایی کنید. در واقع باید به این مسئله توجه داشته باشید که مهم ترین نکته و گام نخست در تعمیر این محصولات شناسایی نقاط آسیب دیده می باشد. حال اگر این نقطه را به دقت پیدا کردید باید در ان ناحیه علامتی را بگذارید تا این محل به دقت مورد تعمیر قرار گیرد. در همین راستا نیز شما نیاز خواهید داشت تا برای تعمیر این استخر های پیش ساخته پیش از هر چیز آب داخل این محصولات را تخلیه کنید. در واقع تخلیه آب داخلی این استخر ها در مواقعی انجام می شود که سوراخ ایجاد شده دارای ابعاد بزرگی باشد و یا ناحیه آسیب دیده در بخش های پایینی استخر باشد که در صورت قطعا نیاز خواهید داشت تا آب داخلی استخر را به دقت و به صورت کامل تخلیه نمایید.

حال پس از تخلیه کامل آب داخلی استخر شما نیاز خواهید داشت که با استفاده از یک عدد برچسب تعمیرات به راحتی محل مورد نظر را ترمیم کنید. در همین راستا باید در ابتدا دور تا دور ناحیه ای که سوراخ شده است را آغشته به چسب اصلی کنید. پیشنهاد می شود که این کار را هم به صورت گرد انجام دهید تا پس از چسباندن چسب اصلی لبه های اضافی بر روی محصول شما وجود نداشته باشد. حال پس از آغشته کردن چسب دور تا دور محل مورد نظر شما می توانید به راحتی برچسب اصلی تعمیرات را بر روی این ناحیه بچسبانید تا این بدنه به بهترین شکل ممکن ترمیم شود. حال پیشنهاد می کنیم که اگر آب داخلی استخر را به صورت کامل تخلیه کرده اید ، بهتر است یک عدد وسیله سنگین را هم بر روی این ناحیه آسیب دیده قرار دهید تا چسب به بهترین شکل ممکن به بدنه چسبیده و باعث شود تا فضای آسیب دیده به صورت کامل پر گردد.

پس از انجام این کار بهتر است حداقل چهار ساعت محصول را دور از آب نگه دارید تا چسب خود را گرفته و ناحیه مورد نظر به بهترین شکل ممکن پوشش داده شود. البته پیشنهاد این است که این محصول را حداقل یک روز دور از آب نگه دارید تا با اطمینان خاطر بتوانید از استخر خود در حالت سالم و نو استفاده کنید. این روش تنها راه قطعا ترمیم و تعمیر استخر های پیش ساخته می باشد و شرکت اینتکس نیز سعی کرده تا برچسب های تعمیرات را هم به صورت جداگانه به فروش برساند تا با خیالی راحت از این برچسب های مطمئن استفاده نموده و مجدد سلامت محصول خود را در اختیار داشته باشید.

تعمیر پایه های استخر پیش ساخته

معمولا پایه های استخر پیش ساخته با توجه به نوع سازه هایی که دارند امکان تعمیر خاصی را برای افراد مختلف فراهم نمی کنند. در واقع باید به این مسئله اشاره داشته باشیم که استخر پیش ساخته عموما دارای ستون ها و پایه هایی فلزی می باشد که این امر باعث شده تا افراد مختلف در هنگام استفاده از این محصولات بتوانند مقاومت بالایی را در اختیار داشته باشند. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که اکثر استخر های پیش ساخته در برند های ایرانی ایرتکس و همین طور برند های معتبر خارجی نظیر اینتکس و بست وی نیز همگی سعی می کنند تا پایه های فولای و یا آلومینیومی و ضد زنگ را بر روی محصولات خود قرار دهند تا هم استخر بتواند استقامت بالایی داشته باشد و هم این که در شرایط مختلف آب و هوایی به هیچ عنوان دچار آسیب نشود.

حال با توجه به این نکته اگر به هر دلیلی در هنگام نصب این محصولات و یا پس از نصب این پایه ها دچار آسیب شد ، شما باید سعی کنید تا اقدام به تعمیر ان ها کرده و یا یک پایه نو را خریداری کرده و نصب کنید. در واقع با توجه به جنس های عنوان شده در خصوص این پایه ها عموما تعمیر این محصولات تنها با استفاده از جوشکاری و یا تغییر شکل آن ها امکان پذیر می شود و شیوه تعمیر خاصی ندارد. با توجه به این نکته پیشنهاد داریم تا همیشه در بهترین حالت ممکن محصول را نصب و راه اندازی کرده و سعی کنید تا از وارد شدن آسیب حداقل به بخش پایه های این استخر های پیش ساخته جلوگیری کنید تا با آسودگی خاطر محصول مورد نظر شما سالم و سلامت در اختیارتان قرار بگیرد.

تعمیر دیگر اقلام استخر پیش ساخته

در کنار استخر پیش ساخته به جز بدنه اصلی این استخر ها و هم چنین پایه ها و ستون های این محصول که سعی کردیم تا به این جای مقاله در مورد این موارد به بهترین و کامل ترین شکل ممکن توضیح دهیم ، باید به این مسئله هم اشاره کنیم که وجود نردبان پیش ساخته ، زیرانداز ، درپوش و پمپ تصفیه آب نیز از دیگر موارد و اقلامی است که ضروری بوده و عموما تمامی استخر های پیش ساخته این موارد را هم در کنار خود ارائه می دهند. در همین راستا شما باید سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن از این موارد هم مراقبت کنید تا به هیچ عنوان نیاز به تعمیر خاصی نداشته باشید و بتوانید از تمامی امکانات استخر پیش ساخته خود به نحو احسن استفاده کرده و لذت ببرید. حال اگر به هر دلیلی هر یک از این موارد آسیب دید باید چه کاری انجام داد؟

اگر نردبان استخر پیش ساخته شما دچار آسیب شد باید دقت داشته باشید که این آسیب از کدام ناحیه است؟ در واقع با توجه به این که این نردبان ها نیز همواره دارای جنس های بدنه ای همانند پایه های اصلی استخر های پیش ساخته هستند ، به همین منظور شما باید سعی کنید تا با استفاده از همان جوشکاری این پایه ها را ترمیم نمایید. البته اگر محصول شما از نواحی دیگری آسیب دیده باشد ممکن است که احتمال ترمیم و تعمیر آن بسیار کم باشد. هم چنین در خصوص پمپ تصفیه آب این استخر های پیش ساخته نیز باید عنوان کنیم که با توجه به نوع کارکرد این محصولات در صورتی که به هر دلیل دچار آسیب شوند نیاز است که ارور مربوطه را یافته و تعمیر آن را به تعمیرکاران حرفه ای بسپارید زیرا این کار قطعا تخصصی بوده و همانند ترمیم بدنه اصلی این استخر ها ساده و آسان نخواهد بود.

هم چنین زیرانداز و در پوش استخر های پیش ساخته هم با توجه به جنسی که دارا هستند به گونه ای شکل گرفته اند که برای تعمیر ان ها بیشتر نیاز به حرفه خیاطی خواهید داشت زیرا این محصولات ساختار قالبا برزنتی را دارا هستند و این امر باعث خواهد شد که برای تعمیر ان ها در صورتی که به هر دلیلی پاره شده و یا آسیب دیده باشند با استفاده از دوخت اقدام به تعمیر کنید.

جمع بندی

با توجه به این موارد سعی کردیم تا به صورت کامل تمامی راهکار های تعمیرات بخش های مختلف استخر های پیش ساخته را برای شما شرح دهیم. حال با توجه به این موارد اگر به هر دلیل استخر پیش ساخته شما آسیب دید می توانید با مشاورین شرکت تهران اینتکس نیز تماس بگیرید تا در صورتی که خودتان قادر به تعمیر محصول نبودید متخصصین مجرب این شرکت در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تعمیر محصول شما کرده و مجدد یک استخر پیش ساخته با اقلام همراه سالم و در حد نو را در اختیار شما قرار دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۴:۵۹
تهران اینتکس
سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۴ ب.ظ

وان بادی چیست ؟

وان بادی بزرگسال

وان ها از جمله وسایل بسیار کاربردی و البته دوست داشتنی در حمام می باشد که می توانید از آن طریق ، مقداری از آب را در داخل وان جمع کرده و به استحمام کردن بپردازید و در داخل آب ریلکس کنید . استفاده از وان بادی می تواند کیفیت حمام کردن را بالا تر ببرد . با قرار گیری در مدت نسبتا طولانی تر در آب ، منافذ پوست شما باز تر شده و همچنین چرک پوست بهتر پاک خواهد شد . همچنین قرار گیری در آب گرم وان می تواند برای ریلکس کردن و همچنین درد های عضلانی و استخوانی نیز بسیار عالی باشد . وان ها انواع مختلفی دارند که از پر طرفدار ترین آن ها می توان به وان های سرامیکی ، فایبرگلاسی و بادی اشاره کرد .

وان های سرامیکی از لوکس ترین و البته گران قیمت ترین وان های موجود در بازار هستند که به طور ثابت استفاده شده و مدل های یک نفره و دونفره داشته و اشکال متفاوتی نیز دارند . و اما وان های بادی که از جدید ترین نوع محصولات می باشند ، قابلیت جابجایی و حمل آسانی داشته و با توجه به نامی که دارند دارای بدنه بادی هستند ، بنابراین با باد کردن راه اندازی شده و پس از استفاده می توانید بادشان را خالی کرده و در حجم بسیار کوچک تری بسته بندی کرد ، بنابراین وان های بادی برای اشخاصی که فضای کمی در اختیار دارند و حمامشان کوچک است بسیار مناسب می باشد . همچنین قیمت وان بادی در مقایسه با وان های سرامیکی بسیار ارزان می باشد .

راهنمای خرید وان بادی

وان های بادی به مانند نوع سرامیکی اشکال و مدل های مختلفی دارد که می توانید بر اساس دلخواه و نیاز خود آن ها را خریداری کنید . مدل های بادی با توجه به رده سنی به سه دسته وان بادی نوزاد ، کودک و بزرگسال تقسیم می شوند که هر یک از آن ها دارای طراحی و ابعاد مناسب برای سنین مختلف است . وان های بزرگسال نیز همانطور که از نامشان مشخص است برای بالغین و بزرگسالان طراحی شده و ابعاد و ساختار آن ها به صورت استاندارد می باشد تا هر فردی بتواند به راحتی از محصول استفاده نماید . تولید کنندگان این محصولات با توجه به خلافیت های خود انواع وان های بادی را در اشکال مختلف تولید کردند که می توانید نمونه های بسیار زیادی از آن ها در اینترنت جستجو کرده و مشاهده کنید .

این محصولات نیز عمدتا برای استفاده یک نفره و یا دو نفره طراحی شده اند که به دلخواه خود می توانید نمونه های تکنفره یا دونفره را خریداری کنید . همواره سعی کنید که محصولات بادی خود را از برند های معروف و پر فروش و همچنین فروشگاه های معتبر و شناخته شده خریداری کنید . با توجه به ساختار بادی این محصولات بهتر است در هنگام خرید وان بادی به جنس بدنه و ضخامت لایه های آن توجه داشته باشید زیرا جنس و ضخامت آن می تواند بیانگر کیفیت محصولات باشد . استفاده از طراحی چند لایه یا چند طبقه در وان های بادی به خصوص وان های بادی عمیق بسیار مهم است زیرا این طراحی سبب افزایش دوام دیواره ها خواهد شد .

امکانات وان های بادی ممکن است متفاوت با یکدیگر باشد . معمولا اغلب وان های بادی بزرگسال به صورت زیپی طراحی شده و دارای روکش یا درپوش زیپی هستند . شما می توانید با کشیدن این روکش از سرد شدن آب داخل وان جلوگیری کنید ، همچنین می توانید هوای داخل وان را مرطوب کنید تا پوستان نرم و لطیف تر شود . البته با کشیدن کاور شما می توانید وسایل همراه خود را بر روی آن قرار دهید و حتی لوازم کار خود را به مانند لپتاپ بر روی وان قرار دهید و یا در آن فیلم تماشا کنید . برخی از مدل ها دارای صندلی و تکیه گاه بادی هستند و یا بالش بادی سرخود یا مجزا دارند که به مراتب سطوح آرگونومیک تری را برای شما فراهم آورده و می تواند بستر را برای نشستن ها و دراز کشیدن طولانی شما فراهم کند .

وان بادی بخرم یا استخر بادی ؟

وان های بادی شباهت تقریبا زیادی با استخر های بادی دارند بنابراین بسیاری از خریداران این سوال برایشان پیش می آید که وان بادی بخرم یا استخر بادی ؟ اما باید توجه داشت که این محصولات علاوه بر شباهت ساختاری زیاد ، تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند که شاید به آن ها توجه نکرده باشید . وان های بادی عمدتا برای دراز کشیدن یک الی دو نفر طراحی شده اند و سایز بزرگی در آن ها وجود ندارد ،  این در حالی است که استخر های بادی ابعاد نسبتا بزرگ تری دارند ، این سایز کوچک در واقع بدین دلیل است که بتوانید از وان بادی در حمام و در فضاهای کوچک استفاده نمایید .

همانطور که اشاره شد ، بیشتر وان های بادی برای ریلکس کردن در آب گرم طراحی شده اند بنابراین سطوح آرگونومیک تر و راحت تری را برای نشستن افراد فراهم آورده است . استخر های بادی فاقد درپوش هستند و عمدتا عمق های مختلفی را دارند ، این در حالی است که عمق وان های بادی به صورت استاندارد طراحی گردیده است . 

قیمت وان بادی بزرگسال

از نظر قیمت نیز هر محصول اعم از استخر و وان بسته به امکانات ، سایز و برند تولیدی که دارد قیمت متفاوتی دارد، همچنین فروشگاه ها نیز با توجه به استراتژی های فروش و قیمت خریدی که دارند ممکن است تفاوت های قیمتی در آن ها وجود داشته باشد ، اما با جستجو کردن یک مدل خاص در فروشگاه های مختلف می توانید قیمت معقول محصول خود را یافته و آن را خریداری نمایید . فروشگاه تهران اینتکس تمامی محصولات خود را با قمیت مناسب و ارزان عرضه کرده است که می توانید محصولات خود را خریداری کنید .

پر فروش ترین مارک های وان بادی

مارک و شرکت تولیدی هر محصول می تواند بیانگر کیفیت کالا ها و محصولات آن برند باشد ، زیرا مارک های شناخته شده و پر فروش بی جهت به این محبوبیت دست نیافته اند و به طور حتم کیفیت بالای محصولات و رضایت مشتری سبب شده تا تولیدی های آن شرکت مارک و محبوب شود . بنابراین توصیه می کنیم که حتی وان های بادی خود را نیز از مارک ها و برند های معتبر و پر فروش خریداری کنید . از جمله پر فروش ترین مارک های وان بادی می توان به مارک های بست وی ، اینتکس ، جیلانگ و اینتایم اشاره کرد . این 4 شرکت از معتبر ترین فروشگاه ها و تولیدی های محصولات بادی در دنیا می باشند که محصولاتی را با سطوح کیفی بسیار بالا تولید می کنند . دو برند بست وی و اینتکس آمریکایی هستند و دو برند اینتایم و جیلانگ نیز برند هایی چینی می باشند .

تعمیرات و خدمات پس از فروش نمایندگی اینتکس

وان های بادی محصولاتی حساس و آسیب پذیر هستند که باید به درستی از آن ها استفاده و نگهداری کنید . اگر قصد استفاده از وان بادی خود در محیط های بیرون دارید بهتر است از یک زیر انداز برای راه اندازی وان خود بر روی آن استفاده کنید تا کف بادی محصول بر اثر سایش و یا فشار آسیب نبیند . در صورت راه اندازی وان بادی خود در حمام و یا چمن های تمیز که شاخ و برگ درخت وجود ندارد نیازی به استفاده از زیر انداز نخواهد بود . از آن جا که بدنه وان بادی به صورت لایه لایه می باشد ممکن است بر اثر ضربه و فشار های زیاد آسیب ببیند پس بهتر است در حفظ آن کوشا باشید .

در صورت سوراخ شدن و آسیب دیدن قسمتی از بدنه می توانید با تهیه برچسب تعمیرات محصول خود را تعمیر کنید بنابراین نیازی به دور انداختن وان نخواهد بود چرا که این محصولات یک بار مصرفی نیستند . در کنار برخی از محصولات بادی توسط شرکت یا فروشگاه های بزرگ ، برچسب های تعمیراتی قرار گرفته است که می توانید از آن ها جهت تعمیرات استفاده نمایید ، اما در صورت نبود برچسب های تعمیراتی شما می توانید این بسته ها را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

لازم به ذکر است که شما جهت تعمیرات و پنچرگیری می توانید وان آسیب دیده خود را برای نمایندگی ارسال کنید تا خود نمایندگی تعمیرات وان بادی شما را انجام دهد زیرا فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را برای مشتریان خود عرضه کرده است . شما می توانید با مراجعه به دسته بندی مربوطه انواع وان های بادی بزرگسال را در ابعاد و طراحی های مختلف خریداری کنید . توضیحات و بررسی کامل محصولات توسط فروشگاه انجام شده و در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۴:۱۴
تهران اینتکس
سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۲ ب.ظ

دانستنیهای تشک بادی

دانستنی های تشک بادی

تشک های بادی را می توان یکی از پر فروش ترین محصولات بادی دانست چرا که به نسبت دیگر محصولات بادی طرفداران بسیار زیادی دارند . ویژگی ها و مزایای بسیار زیاد تشک های بادی باعث شده است تا بسیاری از افراد حتی تشک های بادی را جایگزین تشک های ابری و پشمی کنند . می توان گفت که تشک های بادی از سری بستر های مناسب ، استاندارد و طبی برای استراحت کردن و خوابیدن در طول شبانه روز می باشد چرا که آرگونومی ساخت آنها ایده آل برای استراحت کردن هستند و می توانند بستری طبی را برای فرد به ارمغان بیاورد . ویژگی ها و خصوصیات تشک های بادی تنها به این موضوعات ختم نمی شود و چه بسا ویژگی ها و دانستی های تشک بادی بیش از این هاست که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد .

تشک های بادی شباهت هایی را با تخت خواب های بادی دارند اما لازم است بدانید که تفاوت های عمده ای میان این دو محصول بادی وجود دارد که باعث شده است تا بیشتر افراد به خرید تشک بادی روی بیاورند . از مهم ترین ویژگی های تشک بادی پرتابل بودن وقابلیت حمل آسان آن ها می باشد . تشک های بادی از ابعاد کوچکتری برخوردار هستند و برای ساخت آن ها از لایه های کمتری استفاده شده است به همین دلیل حجم بسته بندی آن بسیار کم و وزن نسبتا سبک تری دارند . این در حالی است که تشک های بادی محصولات کاملا سفری می باشند چرا که راه اندازی آن ها توسط پمپ های باد مجزا باد می شود . یکی از عیب های تخت خواب های بادی این است که اغلب آن ها دارای پمپ های باد برقی سرخود می باشند که تنها از آن راه می توانید تخت بادی خود را باد کنید به همین دلیل در محیط های بیرون که دسترسی به برق وجود ندارد استفاده از تخت خواب های بادی میسر نخواهد بود .

این در حالی است که تشک های بادی دارای پمپ باد سرخود نیستند به همین دلیل با انواع پمپ های باد می توان آن ها را راه اندازی کرد ، بدین ترتیب شما می توانید با تهیه پمپ باد دستی ، پدالی ، شارژی و یا فندکی که در محیط های بیرون قابل استفاده هستند تشک بادی خود را راه اندازی کنید . ارتفاع کمتر تشک های بادی این اجازه را به شما می دهد تا از محصول بتوانید در داخل چادر های مسافرتی استفاده کنید . بنابراین شما با خرید تشک بادی یک نفره و یا دو نفره حتی در محیط های بیرون و در دل طبیعت نیز می توانید از داشتن یک بستر ایده آل و مناسب لذت کافی را ببرید . بیشتر تشک های بادی وزنی کمتر از 3 کیلوگرم دارند که می توان گفت وزن بسیار سبکی هستند و به سهولت می توان آن ها را جابجا کرد .

تشک های بادی از نظر طراحی و نوع استفاده به دو دسته تشک بادی خانگی و تشک بادی کمپینگ تقسیم می شوند . تشک های کمپینگ معمولا ابعاد و ضخامت ( ارتفاع ) کمتری دارند به همین دلیل ابعاد بسیار کوچکتری دارند به همین دلیل جابجایی و حمل آن ها بسیار ساده تر است ، تشک های بادی کمپینگ را می توان به راحتی توسط کوله پشتی نیز حمل کرد به همین سبب حتی برخی از کوهنوردان با تهیه تشک بادی کمپینگ این محصولات را تا ارتفاعات بسیار بالا حمل می کنند تا بتوانند از این نوع تشک ها بهره مند شوند . این در حالی است که تشک های بادی خانگی را نیز می توانید در سفر ها به همراه خود ببرید با این تفاوت که بیشتر تشک های بادی خانگی برای مسافرت های معمولی مورد استفاده قرار می گیرند و برای استفاده در سفر ها و گردش های پیاده مناسب نیستند .

تشک های بادی همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد کاملا طبی و آرگونومیک هستند ، علت آرگونومیک بودن محصول نیز نوع طراحی رویه و ساختار های داخلی تشک بادی می باشد . با مشاهده سطح تشک های بادی میبینیم که اکثر آن ها دارای سطوح مواج هستند ، این سطوح فرو رفته و بر آمده تنها برای زیبایی نیستند بلکه این نوع طراحی باعث می شود تا سطح تشک بادی بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد ، تا افراد بتوانند حس بهتری را داشته باشند . در هنگام استفاده از تشک بادی قسمت هایی از تشک که تحت فشار قرار می گیرند فرو رفته و این گونه بیشتر گودی های موجود در بدن پر می شود و وزن فرد بر روی تشک پخش شده و حس سبکی و راحتی بیشتری می کند . از ویژگی های طراحی رویه مواج موجب می شود تا جریان خون موجود در بدن در تمامی شرایط حتی در هنگام خواب به شکل طبیعی خود جریان داشته باشد ، این مزیت در کودکان نیز باعث رشد بهتر آنان خواهد شد .

 

از دانستنی های تشک بادی همچنین می توان به ضد آب بودن این محصولات اشاره کرد . بیشتر تشک های بادی و تخت های بادی از اجناسی چون pvc و در برخی از نمونه ها از vinyl ساخته می شوند ، ویژگی های این دو جنس علاوه بر قدرت کشسانی بالا ، تحمل فشار و وزن های بالا در برابر رطوبت نیز مقاوم است ، به همین دلیل استفاده از آن در ساخت تشک های بادی موجب شده است تا این محصولات نیز ضد آب باشند . به واسطه ویژگی ها و مزیت هایی که وینیل و پی وی سی دارند از آن ها حتی برای ساخت دیگر محصولات بادی چون استخر بادی ، وان بادی ، جکوزی بادی و تشک بادی روی آب که با آب سر و کار دارند استفاده می شود .

اما این اجناس علاوه بر مزایا و ویژگی هایی که دارند در برابر اجسام برنده و تیز آسیب پذیر اند به همین دلیل بهتر است تا به خوبی از تشک بادی خود مراقبت کنید . برخورد اجسام تیز و یا استفاده از تشک بادی بر روی سطوح زبر مانند آسفالت ، شن و ماسه و ... می تواند به بدنه تشک آسیب برساند . پریدن بر روی تشک نیز می تواند منجر به آسیب دیدن محصول گردد . اما جالب است بدانید که تشک های بادی قابلیت تعمیر دارند به همین دلیل نگران آسیب دیدگی تشک بادی نباشید . به همین منظور شرکت های تولید کننده تشک بادی برچسب های تعمراتی را با عنوان بسته تعمیرات ارائه دادند که می توانید از آن ها استفاده کنید . شما می توانید خودتان محصول را تعمیر کنید و یا آن را برای نمایندگی های فروش مانند فروشگاه اینتکس ارسال نمایید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۴:۱۲
تهران اینتکس