تهران اینتکس فروش تشک بادی کاناپه بادی و قایق بادی

فروشگاه اینترنتی تخت بادی و تشک بادی کاناپه بادی و قایق بادی اینتکس با بهترین قیمت
مشخصات بلاگ

تخت بادی و فروش اینترنتی تشک بادی و انواع قایق بادی و کاناپه های بادی تخت خوابشو با بهترین قیمت و کیفیت

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ

استخر پرورش ماهی اینتکس

استخر پرورش ماهی اینتکس

استخر های فریمی و پیش ساخته در سالهای اخیر توانسته اند تا به یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش تبدیل شوند . دلیل این محبوبیت ، سادگی در نصب ، سرعت نصب ، هزینه کم و همچنین زیبایی آنها می باشد که منسب برای استفاده تمام سلیقه ها می باشد . شرکت اینتکس نیز یکی از تولید کنندگان استخر های پیش ساخته و فریمی می باشد که توانسته است محصولاتی با کیفیت تولید کند و بتواند به بهترین شرکت سازنده استخر های پیش ساخته و آماده تبدیل شود . استخر فریمی اینتکس نیز از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح کامل درباره آن خواهیم پرداخت . 

استخر پرورش ماهی فریمی اینتکس محصولی جدید از این شرکت می باشد که دارای بدنه ای از جنس الیاف ابریشمی و روکش برزنتی می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی و همچنین فشار آب دارد . لایه های ابریشمی استفاده شده در بدنه این محصول به شما کمک می کند تا استخری مقاوم در برابر پارگی ، ضربه و فشار داشته باشید . همچنین پایه های آهنی مستحکم این محصول به شما کمک می کند تا استخری با دوام و همچنین مقاوم داشته باشید که با پر شدن آب درون استخر ، میله های جابجا نخواهند شد و تغییر شکل نیز نخواهند داد . همچنین این میله های آهنی به صورت کاملا ضد فرسایش می باشند و در برابر آفتاب و آب مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد . 

استخر پرورش ماهی اینتکس به صورت مستطی طراحی شده است که دارای 260 سانتی متر طول ، 160 سانتی متر عرض و 65 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه بسیار مناسبی برای یک استخر پرورش ماهی می باشد . البته کاربرد های این استخر را نمی توان به استخری مخصوص پرورش دادن ماهی خلاصه کرد و از این استخر فریمی اینتکس می توان به عنوان استخری برای دخیره کردن آب برای فصل های کم آبی ، شنا و یا منبع آبی برای آبیاری درختان و گیاهان استفاده نمود . به سبب اندازه مناسب و کاربردی این استخر ، می توان از آن در ویلاها ، حیاط منزل ، پشت بام و یا هر مکان دیگر استفاده نمود .  

راه اندازی و جمع کردن استخر نیز بسیار سریع می باشد و می توان به راحتی و دزر مدت زمان کمتر از 1 ساعت استخر را برپا نموده و آماده ی استفاده کرد . زمان لازم برای پر شدن استخر نیز بستگی به فشار آب شما دارد اما می توان گفت به طور متوسط حدود 20 دقیقه زمان نیاز می باشد تا استخر به طور کامل پر شود .  ظرفیت 2282 لیتری این استخر پیش ساخته فریمی اینتکس نیز به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمان کمی این محصول را پر کرده و یا خالی نمود آن را جمع کرد .

بر روی این مدل استخر فریمی پمپ تصفیه وجود ندارد که البته می توانید آن را به طور جداگانه خریداری کنید و بر روی استخر خود نصب کنید .  همچنین می توانید برای جلوگیری از ورود حشرات و زباله به داخل استخر ، برای آن درپوش مخصوص تهیه کنید و از ۀآن استفاده کنید . همچنین برای زیر استخر می توانید از کفپوش های مخصوص که شرکت تهران اینتکس توزیع می کند استفاده کنید تا کف استخر شما دچار فرسودگی نشود و مشکل ساز نشود . استخر های پیش ساخته جایگزین های مناسبی برای استخر های بتنی بوده و می توان با هزینه ی بسیار کمتر یک استخر مناسب برای استفاده های روزمره و شخصی و همچنین استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۶
تهران اینتکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی